فرصت اعاده حیثیت برای کونته و زیدان در اروپا

کونته و زیدان در اروپا

سفیدهای مادرید سه شنبه شب در مهمترین بازی گروه B لیگ قهرمانان میزبان اینتر خواهند بود. هیچکدام از دو تیم طی دو بازی گذشته خود موفق به کسب پیروزی نشدند.طرف ایتالیایی این نبرد، دو تساوی بدست آورده و تلاش یاران زیدان نیز پس از شکست از شاختار دونتسک، تنها یک امتیاز سخت از بازی هفته گذشته برابر مونشن گلادباخ به همراه داشته است.با این حساب پیروزی تیم زیدان در این بازی حیاتی تر از همیشه به نظر میرسد و نکته قابل توجه و امیدوارکننده برای کهکشانی ها،آمار اینتر در بازیهای اروپایی خارج از خانه است.تیم آنتونیو کونته در 9 بازی قبلی خود در چمپیونزلیگ تنها 2 بازی را پیروز شده و ممکن است بازی دشواری را در استادیوم آلفردو دی استفانو پشت سر بگذارد.

کونته و زیدان در اروپا

بازگشت قاتل هزار چهره مادریدی ها

آرتورو ویدال، مرد شیلیایی اینتر با یک رکورد منحصر بفرد در بین دیگر بازیکنان پا به این بازی خواهد گذاشت. این بازیکن تا به حال در لباس 3 تیم متفاوت(یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا) موفق به باز کردن دروازه رئال شده و ممکن است اینتر چهارمین تیم باشد.

چه کسانی به جدال امشب کونته و زیدان نمیرسند؟

ادن هازارد پس از بازگشت به ترکیب رئال و نمایش خوب که با گلزنی برابر هوئسکا هم همراه شد احتمالا فیکس خواهد بود اما مارتین اودگارد نروژی، ادر میلیتائو (ابتلا به کرونا)، دنی کارواخال، ناچو فرناندز و آلوارو اودریوزلا، دیگر دفاع راست اسپانیایی این تیم بدلیل مصدومیت دراختیار رئال نخواهند بود.

اوضاع برای اینتر اما کمی سخت تر است چرا که سیاهه مصدومان این تیم همگی از بازیکنان کلیدی هستند.

هافبک اروگوئه ای، ماتیاس وسینو قطعا به این بازی نخواهد رسید و حضور الکسیس سانچز هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.اما بدون شک مصدومیت و عدم حضور روملو لوکاکو دغدغه اصلی کونته برای خط آتش امشب نراتزوری است.خبر خوب هم بازگشت احتمالی میلان اشکرینیار است که پس از منفی شدن تست کووید 19 شانس دارد مجددا به خط دفاعی اینتر کمک کند.

 

رئال- اینتر، آخرین بار با جادوی دم اسبی!

پیش از این دو تیم 15مرتبه در مسابقات رسمی به مصاف هم رفتند که سهم اینتر 7 برد ، سهم رئال مادرید 6 برد و 2 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. آخرین رویارویی دو تیم به دور برگشت مرحله گروهی چمپیونزلیگ در فصل 99/98 برمیگردد.جایی که آبی های میلانی در جوزپه مه آتزا با دبل دقایق پایانی روبرتو باجو(ملقب به دم اسبی)،تساوی را به برد تبدیل کردند و در نهایت 3-1پیروز میدان شدند. گل های دیگر بازی را هم کلارنس سیدورف برای رئال و ایوان زامورانو برای اینتر به ثمر رساندند.

 

و حالا امشب، پس از گذشت 21 سال دوباره هواداران قدیمی دو تیم  خاطرات گذشته را با هم به اشتراک خواهند گذاشت!

دیدگاهتان را بنویسید